maandag 9 juli 2012

Twee ruil ATCs

In mijn restjesbak liggen vaak heel mooie achtergrondjes e.d. te wachten en van het weekend heb ik er deze twee ATCs van gemaakt. Al een hele poos geleden dat ik voor de ruil iets heb gemaakt.
 Het bijtje....de achtergrond heb ik met zentangles gevuld maar daar was ik schijnbaar niet tevreden over. Rondom met een lotiondoekje de tangles weggepoetst en wat gekleurd met inkt en wat achtergrond stempels. Tekst erop en klaar.
Deze was al kant en klaar, hij lag zielig in een hoekje te wachten...ik hoorde de oude man zachtjes huilen. Arme kerel maar nu mag hij lekker op mijn blog rondhuppelen ;-)

12 opmerkingen:

  1. ze zijn weer prachtig, ik vind dat bijtje wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie wat bewaard heeft wat! Geweldige ATC´s zijn dit, mooi hoe je de zentangels hebt weggepoetst...geeft een heel mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig je restjes verwerking. pracht ATC's Yvonne.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet niet wat ik mooier vind, je atctjes of je omschrijving, vooral over de oude man :-)
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit toch weer schitterend gemaakt Yvonne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi. Ik wil ze wel! In ieder geval goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige atc's Yvonne...jammer dat ik al een tijd helemaal niets doe met atc's anders had ik zo willen ruilen!!

    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige ATC,' Yvonne, ik vind persoonlijk het bijtje de mooiste, maar die arme man,toch, je zou d'er compassie mee hebben!!!Wat je toch allemaal met je restjes doet!!!Geweldig hoor!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn super mooi allebei Yvonne.
    Heb op het ogenblik niet zoveel ATc-Tjes te ruil.
    Ga er toch ook maar weer eens een paar maken.
    Staat op het ogenblik op een laag pitje bij me.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja. . . . ik kan nu toch weer reageren op je ATC, Wil je de bij ATC met me ruilen?
    Die vind ik zo mooi.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja gek hè, dat heb ik dus ook af en toe...dat je eerst niet kan reageren en dan later wel ineens.
      Maar ik wil graag met je ruilen, heb op flickr ook al gezet welke ik graag van je wil (ladies heet het geloof ik).

      Verwijderen
  11. Super mooie ATC's Yvonne,
    ik ben volger geworden van je ART-blog. Dit ziet er supermooi uit Yvonne.
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)