dinsdag 18 september 2012

Tag techniekenboekje deel 9

In de serie technieken tags hebben Lia en ik weer twee nieuwe tags toegevoegd aan ons boekje. Al een lange tijd stond het werken met metaal folie op mijn verlanglijstje en nu heb ik van mijn verjaardagsgeld een basisset en wat aanvulling gekocht. Leuk om mee te werken maar er valt nog een heleboel te leren en ontdekken.
Een beetje gewerkt met verschillende wieltjes (die eerst niet wilden draaien, grrrr), bolletjes gemaakt en met een paperstump wat figuren opgebold. 
De letters heb ik geschreven met fijnschrijver en ingekleurd met een koperkleurige gelpen.
Vervolgens zijn we met ecoline en grof zeezout aan het spelen geweest met o.a. deze tag als resultaat:
Niet echt een spectaculaire techniek maar wel erg leuk om te doen met bijzonder fraaie en verrassende resultaten.

10 opmerkingen:

  1. Mooi, je bent zo veelzijdig dat je dit ook zo onder de knie krijgt. Zag bij Lia ook al zo'n prachtig werkstuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dat metal art ziet er geweldig uit, lijkt me ook erg leuk om te doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zeezout ondergrond is leuk Yvonne, maar ik heb zitten smakebekken van je metal art...Voor een eerste keer, vind ik dat je wel heel erg goed bent geslaagd ermee, wat een variatie al!!
    Helemaal leuk dus, kom maar snel met meer :-)

    hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De metaal tag vind ik super mooi en dat is ook iets dat op mijn verlanglijstje staat, maar nu val je me toch tegen als je zegt dat de zouttechniek niets spectaculairs is, dat is nu eenmaal mijn favoriete techniek, ik ben altijd zo nieuwsgierig naar het resultaat, ik vind het juist wel heel spectaculair!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Maria, ik bedoel dat de techniek niet spectaculair is. Het uiteindelijke effect wel en dat vind ik inderdaad ook erg leuk om te zien "groeien". Ik zal mijn verhaal even wat aanpassen ;-)

      Verwijderen
  5. wat gaaf Yvonne, geeft een stoere uitstraling, ook de zouttechniek vind ik heel mooi, mooi van kleur en leuk effect.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat is je metaaltag mooi geworden zeg! Leuk zo met al die figuurtjes, rondjes en tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er prachtig uit Yvonne, dat beloofd wat voor de toekomst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwwwwwwwwwww Yvonne wt is je metaaltag super mooi zeg en dat voor de eerste keer
    Wat moet dat dan wel niet wrden als je nog meer hebt geoefend.
    Kan haast niet beter,
    Ook je zouttag is leuk hoor ,maar die met metaal is het einde.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die zouttechniek met ecoline is mooi zeg! Had ik nog nooit gezien. echt een gave achtergrond kun je daar mee maken zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)