dinsdag 25 december 2012

Top 2000 - dag 1

Vandaag begint de Top 2000 van dit jaar. Tot en met 31 december de hele dag door muziek luisteren. Marit houdt al een aantal jaar een blogparty waarin iedereen die dat leuk vindt één of meerdere pagina's, ATCs of wat je maar wilt kan maken en dat plaatst ze dan op haar blog. Hier kan je er meer over lezen. Voor mijn eerste inzending heb ik een liedje van Jimi Hendrix gekozen. De reden: het was een geweldige gitarist en ik hou van vleugeltjes;-)
De afbeelding heb ik van internet gehaald en groot uitgeprint (A4) en in mijn boek geplakt. Tekst ook uitgeprint en opgeplakt. Alles met oranje ecoline bewerkt, op zijn gezicht na. Het gezicht heb ik wat sprekender gemaakt met een zwarte stift. Gitaren gestempeld en zwart gemaakt, de vleugeltjes met parelmoer embossingpoeder bewerkt en achter een zwarte geëmboste gitaar geplakt. Tot slot nog wat muziek tape opgeplakt.
Positie in de Top 2000: nummer 1901

6 opmerkingen:

  1. Wauw dat is nog eens een goed begin van de Top 2000. Wat een vrolijke kleur. Super.Als Jimi voorbij komt in de Top 2000 dan ga ik me hem zo voorstellen. :-)

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg mooi Yvonne, lekkere zomerse kleur en muziek. Ik ga eens een kijkje nemen bij Marit, leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Yvonne, helemaal een eer voor de zanger, de kaart kan zo op de affiche, prachtige kleuren!!

    groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat mooi uitgebeeld Yvonne
    Trouwens een heel leuk idee om zoiets te doen.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die van I'm every woman ook erg mooi, maar deze springt er echt uit, wat een gave achtergrond, super kleuren, het is echt een toffe art journal geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is deze ook weer mooi, ik kijk niet in de goede volgorde maar dat hoeft ook niet, haha. Die gitaar is echt super!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)