maandag 18 februari 2013

Twee keer mail art

Met de eerste doe ik mee aan een oproep van Marit om voor haar blad Featuring Magazine mail art op te sturen omdat er in het volgende nummer een artikel komt te staan hierover. Vóór 25 februari moet het binnen zijn dus ik ben nog niet te laat. 
 Helemaal in het groen groen groen groen knollen knollen land gewerkt maar dan met kikkers. Gesponst, met stencils gewerkt, gestempeld en de kikkers een mooi glanslaagje gegeven met glaze pennen.
 Deze kikker is zo mooi geworden door hem steeds te gebruiken als maskeer kikker, te mooi om weg te gooien en daarom mag hij bovenaan neerkijken op zijn vriendjes.
 Voor een ATC swap had ik wat voorbeelden gemaakt, los van elkaar vond ik ze niet zo leuk maar toen ik ze zo samen zag heb ik ze op een label geplakt/geniet en nu vind ik het bijna zonde om ze weg te geven...maar ik doe het natuurlijk toch ;-)
 Ook hier gewerkt met dezelfde kleuren.
Als het goed is springt deze kikkergroep morgen Eindhoven binnen.

Bij de Craftorij werkten we voor het eerst met een thema...cirkels. Ik heb deze mail art gemaakt voor Myra.
 Lekker aan het sprayen geslagen met glimmermist en colorwash. Ook hier stencils gebruikt en stempels.
 De kaart is totaal anders dan de envelop, ik had de zwarte cirkel ge-zentangled met een witte gelpen en daar paste Angel van Stampotique erg goed bij. Met rode inkt de linkerkant gesponst en de cirkel op een knalpaars gesprayde achtergrond geplakt. De woorden zijn stickers van Tim Holtz.

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig ART work weer Yvonne, die kikkers vind ik prachtig zo alleen met groen, maar dit heb je heel goed gedaan!!!en de zentangle kaart vind ik ook de max!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat prachtig weer, je kikker art vind ik helemaal geweldig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dingen weer op je blog!
    De springkikkermailart vind ik echt geweldig, natuurlijk heel toepasselijk in het groen!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh...wat leuk, hopelijk zie ik je mooie creatie terug in Marit haar mooie blad ?! En je trio ATC is echt prachtig, leuk idee om ze te verbinden. Ook het onderste "stel" is super mooi, leuke bingo stempel (?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooooooo, lekkere gifgroene kaart. Prachtig. De Tag is erg mooi geworden. De Tagkleur past heel goed bij dat groen. De mail art is ook mooi, en da cirkel is idd. heel anders. Super alles bij elkaar.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie cirkelmail art heb je gemaakt, helemaal in stijl met een ronde kaart. Die kikkermail art vind ik geweldig, die tag is ook zo mooi, echt een topper!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)