donderdag 3 oktober 2013

Bloemen

Nog een pagina in mijn Art Journal gemaakt. 
 Achtergrond met sprays, stencils en water en wat stempels. Blaadjes met stencils en stempels waardoor er diepte ontstaat. Stains op de grote bloemenstempel gedept en een beetje nat gemaakt, afgedrukt en overgoten met clear embossingpoeder. Uitgeknipt en op de stelen (groene verf) geplakt. Onderkant met zwarte inkt gestempeld en met een sponsje wat donkerder groene verf gedept. Stengels bewerkt met wit potlood. Om de bloemen schaduw gemaakt met een donkergrijs potlood.

Het is al lang geleden dat ik wat in mijn zentangle boekje heb getekend dus het was hoog tijd voor een nieuwe pagina.

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige pagina Yvonne, super mooi van kleur en wat een mooie bloemen, ook je zentanle is weer super goed gelukt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beiden erg mooi, die zentangles blijven me verbazen, zo'n mooie vlakverdeling ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige zentangle heb je gemaakt. Trouwens de kaart mag er ook zijn.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je art journal pagina is zo leuk!! Ik word er helemaal vroljk van. Van je zentangles wist ik helemaal niet. Ik ben er verslaafd aan, als ik mij ergens moet vermaken, ik heb altijd een boekje in mijn tas. Ik ga nu snel even kijken bij je andere zentangle en doodles.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hoor Yvonne, mooie bloemenkaart en prachtige Zentangle pagina!!! Super!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat prachtig weer. Hele mooie bloemen, een kleurenprachtig.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, wat een mooie pagina's, de bloemen zijn zo mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super zomerse, vrolijke Art Journal.
    Je zentangle is heel mooi. Op welk formaat heb je die gemaakt?

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie bloemenweide, heldere frisse kleuren en je zentangel is mooi, knap dat je dat kunt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)