woensdag 25 december 2013

Top 2000 - dag 1

De Top 2000 blogparty op het blog van Marit gaat vandaag weer van start en ik doe, net als vorig jaar, weer mee. Mijn eerste song is echt jeugd sentiment. Een glam rock bandje waar ik helemaal gek van was : Mud. Met het nummer Tigerfeet staan ze op nummer 1990.
Gele en oranje verf opgesmeerd, laten drogen en er stroken gescheurd papier opgelegd. Met bruine verf erover heen gegaan en de stroken verwijdert. De tijgerpoten van internet geplukt, eentje uitgesneden en als mal gebruikt. Met zwarte verf door de mal gesponst. Met bruin potlood wat extra tijgerstrepen getekend en met wit potlood de poten omlijnd. Op alle poten tekst geschreven met witte gelpen.

3 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk, leuk... Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat grappig gemaakt, leuk dat je weer meedoet, dat beloofd wat. Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke bijdrage Yvonne, ik wilde dit liedje eerst kiezen. Voor mij ook jeugdsentiment want ik hoorde dit liedje altijd uit de slaapkamer van mijn zus komen (ze is iets ouder als mij :))

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)