maandag 16 maart 2015

Stars...

De challenge bij Stampotique Designers Blog luidt deze week "stars".
Ik heb eerst alle stempels geplaatst en gemaskerd. Vervolgens blauwe en groene bister gestrooid en nat gemaakt met water. Hierna gesponst met chipped sapphire en gathered twigs. Met mijn hand wat waterdruppels gespetterd. De sterren, paddestoel en Bob ingekleurd met distress markers: mustard seed, rusty hinge, old paper, tattered rose, chipped sapphire en bundled sage. Tot slot  met witte gelpen en sharpie wat details aangebracht en de tekst gestempeld.
Gebruikte stempels:
-Bob's in time out
- Giant shroom
- Wish you weren't so far away...

Bij de Craftorij vroeg Coby om een felicitatie kaart. Laat ik nu net een proefje hebben gedaan met alcoholinkt op foto papier en laat dat nu net heel mooi hebben uitgepakt voor een feestelijke achtergrond!
 Welke kleuren ik precies heb gebruikt weet ik niet meer maar door het samenvloeien zijn het er nog meer geworden. Altijd verrassend wat alcoholinkt doet. Het meisje heb ik enkel een huidskleur gegeven, haar jurk en schoenen heb ik wit gelaten om zowel haar als de achtergrond goed uit te laten komen.
Gebruikte stempels
- Gooseneck
- Surprise!

5 opmerkingen:

  1. mooie creaties, altijd leuk die Stampotique stempels!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allebei prachtig Yvonne ! Leuk dat je weer meedoet met de Stampotique Challenge !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very lovely card all the distress ink on the back ground looks fab! Thank you for joining us at the stampotique designers challenge blog
    Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke interpretatie van het thema, en heel mooi uitgevoerd!
    Heerlijk met deze kleuren en mooi gebruik gemaakt van de natuurtinten van de bister.
    Heel leuk!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaarten weer Yvonne, fijn dat je weer meedoet met de uitdagingen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)