dinsdag 21 april 2015

Art journal

Afgelopen zondag heb ik weer eens heerlijk gekliederd en gespeeld in een nieuw art journal. Het is A4 formaat dus daar kan ik aardig wat op kwijt. 
Dotjes gele en blauwgroene verf op de pagina gedaan en deze met een spatel uitgewreven. Roze neon verf aan de bovenkant gesmeerd en hier met water overheen gegaan. Ik had bedacht dat dat leuk zou gaan druppelen maar daar had deze verf geen zin in. Toen maar lekker mijn vingers gebruikt en af en toe nog wat water toegevoegd. Alles gedroogd met de heatgun. Een klokken achtergrondstempel voorzien van zwarte inkt en op verschillende plekken afgedrukt. Met een rol cirkels gestempeld. Zwarte verf op een stukje bubbeltjes plastic en hier en daar wat afdrukjes gemaakt. Met een champignonborsteltje witte afdrukjes gemaakt. Zwarte verf door een letter stencil gedept en tot slot het stencil van het vrouwenhoofd (Dina Wakley) op mijn pagina geplaatst. Ik ben van plan om in deze stijl 3 canvassen te maken om op onze muur bij de eettafel te hangen.

Nog wat details:
 Het wit is het effect van het champignonborsteltje:

3 opmerkingen:

  1. Dat heb je prachtig gedaan Yvonne, heel kunstig , prachtige opbouw en prachtige kleuren!!! Hier kunnen we weer echt van genieten!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige pagina Yvonne, leuke pop art look!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige pagina geworden !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)