zondag 17 mei 2015

Art Journey challenge 57

Challenge 57 bij Art Journey is deze maand het werken met één sheet of 2 losse stempels. Ik heb gekozen voor een sheet wat ik al een poosje niet had gebruikt: Smile.


Ik ben begonnen om wat korreltjes Colorit light blue op de kaart te strooien en het te activeren met water. Een stencil gebruikt en op verschillende plekken wat figuurtjes aangebracht. De distel met drie kleuren distress inkt gestempeld. Omdat het geheel wat te flets was naar mijn zin heb ik er wat verdunde zwarte verf overheen gesprayd. Het meisje en de teksten gestempeld op apart papier, gekleurd, gemat en opgeplakt.
De distress kleuren die ik heb gebruikt: tumbled glass, tattered rose, shabby shutters, peeled paint, forest moss, squeezed lemonade, mustard seed en vintage photo.
De kaart heb ik gemat op twee bijpassende kleuren.

5 opmerkingen:

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)