zondag 2 augustus 2015

Dag 56 t/m 61

Het laatste deel van de zomer challenge. Alle uitdagingen zijn gemaakt en hoe leuk ik het ook vond...ik ben wel blij dat ik weer een beetje in de relax stand sta ;-) 

Dag 56 - Stempel je gek:

Dag 57 - Bling bling:
 Ik ben niet zo van de bling vandaar 2 kleine plaksteentjes op de kijker van de man:

Dag 58 - Inkt:

Dag 59 - Party!

Dag 60 - Vierkant/blokken:

Dag 61 - Vrije uitwerking/eigen idee:

Rest me alleen nog om alle pagina's in elkaar te zetten als boekje. Daar ben ik nog mee bezig maar zodra dat klaar is laat ik het hier weer zien.

1 opmerking:

  1. Ik vind ze allemaal prachtig. En die bling, bling vind ik zo mooi gevonden. Achtergrondje van de leeuw vind ik prachtig en de zentangles komen er zo mooi op uit.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)