zaterdag 26 september 2015

Creative ladies - Geïnspireerd door...Tim Holtz

Deze maand beginnen we met de Creative ladies weer een nieuwe uitdaging. Dit keer laten we ons inspireren door iedere maand een andere artiest als inspiratie te kiezen. Tim Holtz bijt het spits af en ik heb ervoor gekozen om in een bestaand journal te werken, formaat is 21,5 x 30,5 cm.

 Ik ben begonnen door mijn pagina te beplakken met het mooie tissue papier van Tim. Hierna heb ik met mijn vingers transparante verf aangebracht. Wat achtergrond stempels gezet en met witte verf door een stencil (niet van Tim) gesponst. De flesjes uitgestanst en bewerkt met verf en een crackle stempel. De vlinders gestempeld en uitgeknipt. Flesjes, vlinders en het jongetje met vleugels geschikt en opgeplakt.

1 opmerking:

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)