maandag 28 december 2015

Top 2000 - Dag 4

Voor dag 4 heb ik een nummer van The Police gekozen...Walking on the moon. Te vinden op plaats 1138.

De maan heb ik gevonden op internet. Geprint, uitgeknipt en nog even opzij gelegd. De elfjes gestempeld met versamark en een fel kleurtje inkt en bewerkt met clear embossingpoeder. Zwarte bister op mijn papier gestrooid en flink nat gemaakt met water. Een beetje gedept met een tissue en verder gedroogd met de heattool. Met een sponsje zwarte inkt over alles heen gesponst. Met witte spray en witte sharpie spetters/stippen gemaakt. De maan opgeplakt en bewerkt met modeling pasta door een stencil. Met een witte posca steeds een klein stukje langs de rand van de maan gezet en met mijn vinger uitgevaagd. Dit heb ik een keer of drie herhaald.Met een witte sharpie tekst langs de randen geschreven.


1 opmerking:

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)