maandag 21 december 2015

Versier...

De laatste challenge op het blog van Art Journey van dit jaar...versier. Ik heb ervoor gekozen om weer een boekje te maken van domino steentjes. De stempels die ik heb gebruikt komen van de stempellap "houses and towers".
 De steentjes gekleurd met alcoholinkt: sandal, slate, oregano en pesto. De zijkanten beïnkt met versamark en bewerkt met groen embossingpoeder. Dat was iets té groen naar mijn zin en daarom heb ik er nog een beetje bruin embossingpoeder overheen gedaan. De tekst gestempeld en ook met embossingpoeder bewerkt.
 De huisjes gestempeld (timber brown),  gemaskerd en de bovenkant gesponst met bundled sage, shabby shutters en rusty hinge. Huisjes gekleurd met distress markers bundled sage, shabby shutters en fossilized amber. Tekst los gestempeld en over de huisjes geplakt.
De achterkant heb ik gestempeld met timber brown, cactus green en olive green.

Art Journey team: bedankt voor alle inspiratie, volgend jaar ga ik zeker weer proberen mee te doen aan de challenges!

8 opmerkingen:

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)