zondag 28 augustus 2016

Mixed Media spread

 Voor mijn verjaardag heb ik een heleboel kleurtjes Dylusions paint gekregen en daar ben ik vandaag mee aan de slag gegaan.


Eerst verschillende kleurtjes met een sponsje en mijn vingers aangebracht. De kleuren die ik heb gebruikt: bubblegum pink, campso teal en lemon zest. Vervolgens witte verf op een art foamie stempel gedaan met een brayer en over de kleurtjes heen gestempeld. Alles goed laten drogen en een stencil gepakt. Het is een stencil van Istencil, een repeat stencil. Hier had ik  nog niet eerder mee gewerkt. Je kan met dit kleine stencil een groot oppervlak bestrijken zodat het lijkt of je één groot stencil hebt gebruikt. Op mijn spread heb ik hem 9 x gebruikt.
Hierna heb ik op een printer papier een grote cirkel getrokken en uitgeknipt. De buitenrand heb ik tijdelijk op mijn spread geplakt en met witte verf heb ik de cirkel gesponst. Goed laten drogen en stempels van Artemio in de cirkel gestempeld met Archival inkt. Ik wilde de bloemen eerst met een zwarte Posca dichter maken maar eerlijk gezegd vind ik het mooier om ze een beetje mistig te houden. Tekst gestempeld en met alle kleurtjes verf spetters gemaakt in de cirkel. Om de cirkel heen nog een dun randje getrokken met een zwarte Posca.
Close up :

1 opmerking:

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)