zaterdag 18 maart 2017

Twaalfde ronde round robin - Gebruik tekst, woorden, letters

Tekst gebruik ik al heel vaak in mijn art journals dus dat zou geen probleem moeten zijn. Kleurrijk wilde ik hem gaan maken en verder zou ik wel weer zien welke kant ik op zou gaan. Uiteindelijk kwam ik de geweldige pinguins van Katzelkraft tegen...iedere keer schiet ik weer in de lach als ik die boze koppies zie. Ik word altijd heel vrolijk van ze.


Tissue paper van Tim Holtz op mijn spread geplakt:

Modeling pasta  door een tekst stencil gesmeerd op verschillende plekken. Gele, blauwe en rode ecoline over de spread gespoten. Met water een beetje laten druppelen:

Goed laten drogen en met mijn vinger blauwe rubons op de tekst gesmeerd zodat ze wat meer naar voren komen:

Witte spetters gemaakt met Dylusions spray:

De pinguins vier keer gestempeld op wit papier en uitgeknipt. Met Derwent coloursoft potloden lichtjes gekleurd en tien pinguins op de pagina's geplakt. De tekst gestempeld en in stukjes geknipt en ook opgeplakt. Klein beetje schaduw gemaakt aan de onderkant met een zwart Stabilo all potlood:

1 opmerking:

  1. Wat en super gave pagina heb jij gemaakt zeg. Je uitleg vind ik super en ik ga het zeker ook eens maken als jij daar geen bezwaar tegen hebt.
    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)