dinsdag 1 december 2015

Joseph Coat techniek

Lucky me deze maand...2 x in de prijzen gevallen: eerst bij Art Journey en daarna ook nog bij Kico Stamps. Bij Kico Stamps mag ik nu de nieuwe uitdaging verzinnen en ik heb gekozen voor de Joseph Coat techniek. In dit filmpje is duidelijk te zien hoe het in zijn werk gaat.

 Vier felle kleuren distress inkt op mijn kaartje gesponst. (mermaid lagoon, mustard seed, picked raspberry en mowed lawn)
 Gestempeld met versamark en bewerkt met clear embossingpoeder. De grond waarop het elfje loopt heb ik met een emboss dual pen getekend en ook bewerkt met embossingpoeder.
 Met distress inkt black soot de hele kaart zwart gemaakt d.m.v. een heleboel laagjes sponsen. Met een droge tissue de inkt van de geëmboste figuurtjes gehaald.
Tot slot een dubbele pagina in één van mijn zelfgemaakte art journals roze geverfd (over andere afbeeldingen heen) en met witte verf sterren gesponst. Met een witte sharpie stipjes gezet en een lijntje rondom het kaartje getrokken. De tekststrookjes vond ik ergens in mijn rommelbakje.

Ook zin om mee te doen, kans te maken op een klein prijsje en de maand erop een nieuwe uitdaging verzinnen? Klik dan op deze link. (wel even aanmelden want het is een besloten groep)

3 opmerkingen:

  1. Wat mooi zeg ,ga ik ook proberen
    Moeten dat allemaal stempels zijn van Kico dan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk Yvonne en gefeliciteerd....heel mooie techniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je prijzen Yvonne! Dit is ook weer een heel leuke techniek en zo'n gaaf effect die felle kleuren tegen het zwart!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)