donderdag 31 mei 2012

ATC swap water

Water, een onderwerp waar je heel veel kanten mee op kunt.
 
Ik heb eerst de achtergrond gemaakt met turquoise en een donkerder blauwe glimmermist, daar wat water over gesprayed voor een wateriger effect. Een deel van een grote cirkel uitgeponst en op de horizon-lijn met geel gesponst. Met witte gelpen golfjes getekend en met faded jeans wat schaduw in het water gesponst. De vrouw gestempeld op zelfgekleurd papier (tattered rose) en uitgeknipt. Het haar met gele stift gekleurd.Nogmaals de vrouw gestempeld op dessin papier en alleen het badpak uitgeknipt en opgeplakt. Bootje getekend en de visjes kwamen bij toeval in het water terecht : er zat een irritant oranje vlekje in het water en daar zag ik een visvorm in. Zodoende springen er vrolijke visjes rond de benen van de evenzo vrolijke vrouw. De randen met de distresser bewerkt en het kaartje gemat op wit.

8 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk water tafereel Yvonne in zulke lekkere kleuren! Heb met plezier gekeken en gelezen hoe je dit weer gemaakt hebt.

    groetjes Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Yvonne, da´s ook toevallig....ik ben net bezig met een journal met strand en water en twee vrouwen, ik vind deze echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie ATC, zo leuk om een afbeelding zo op te bouwen, nooit over gedacht! Ook leuk om te zien dat je allerlei technieken toepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar een irritant oranje vlekje al niet goed voor is. Is heel mooi zo.
    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe je op zo'n klein kaartje zo'n mooi verhaal kan zetten, Prachtig hoor, ruilen???

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er weer mooi uit, leuk zomers tafereel.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen probleem hoor, Yvonne, 't was omdat ik hem zo mooi vond, daarom de vraag , op een andere keer misschien??!!!Ik vraag dat regelmatig aan iemand en tot nu toe altijd negatief antwoord, maar geen probleem ik blijf proberen, he!! De aanhouder wint zeggen ze!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een supermooie uitwerking Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)