maandag 6 augustus 2012

Boekje voor mail art

Mail art, iets wat ik nog maar pas ken maar wat zo leuk is om te maken en vooral te ontvangen. Eerst hangen de enveloppen een poosje op mijn kaartenbord en ik zat te bedenken hoe ik ze nu eens leuk op kon bergen. Een plastic map wilde ik niet en vanmiddag kreeg ik ineens "de geest". Twee stukjes dun dozen karton gepakt en op maat gesneden, bekleedt met inpakpapier en versierd met letters en stickers. De enveloppen krijgen twee gaatjes en kunnen zo in het boekje worden gedaan.
Voorkant:
 Binnenkant beplakt met dessin papier:
En als alle enveloppen erin zitten ga ik lekker met een bakje koffie genieten en kijken naar al het moois:

11 opmerkingen:

  1. de kaft van het boekje heb je weer super gemaakt en nu vullen maar.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan hoor Ivonne, jij hebt altijd super ideeën!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaaaa... ik zie een stukje van mijn kaart uitpiepen! WAt een goed idee Yvonne... dat wordt echt een 'schat' om ook later nog vaak door te bladeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaft is dit Yvonne en ik denk dat de inhoud strakjes ook heel mooi zal zijn en dat je daar heerlijk van kunt genieten.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens een erg mooie bewaarmap voor de enveloppen! Erg mooi uitgevoerd Yvonne!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed idee zeg, misschien 'lift' ik je idee nog wel, weet ook nog niet zo goed hoe ik ze ga bewaren, heb ze nu in een multomap in een doorschijnend mapje met gaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het zo zonde om ze in plastic mapjes te verstoppen en dit idee kwam in me op en een uurtje later was het al klaar. En als het er teveel worden bevestig ik er gewoon grotere ringen aan. Het is nu al zo leuk om er doorheen te bladeren.

      Verwijderen
  7. Wat een leuk idee en natuurlijk een hele mooie voorkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee yvon! Net als alida zou ook ik het zomaar kunnen liften... ze liggen nu in een doos namelijk... beetje jammer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In een woord prachtig!!!!!!
    gr. Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)