maandag 26 november 2012

Mail art voor Nel

Ik kreeg deze maand het adres van Nel op om mail art voor te maken. Wat ik wilde was al snel duidelijk: een echte meiden mail art met roze en mode.
 Met een ronde platte spons heb ik roze, rode en oranje cirkels op de envelop gedrukt. De paspop gestempeld en ingekleurd met distress inkt. Roze swirls, randjes en kader  gestempeld, randjes wat gekleurd met stift.
 Voor de kaart heb ik roze en rode inkt op een acrylblok gedaan, nat gespoten en op mijn papier afgedrukt. Stempels geplaatst en ingekleurd. De hakken van de schoenen heb ik bewerkt met een witte verfpen. Gemat op zwart en roze en dit op een rode basiskaart geplakt.

14 opmerkingen:

  1. Een echte roze meidenkaart.Zuurstang zoet en modieus.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gelukkig toch aangekomen, het is een schattige kaart geworden, weer eens iets heel anders, erg leuk

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet!!!! Wat heb je de vlop mooi aangekleed met kleuren, stempels en doedels Yvonne! En dan die elegante kaart erbij, een geweldig mooie combi! Knap bedacht dat roze vlak en dan de jurk oranje...
    Kan hier behoorlijk van genieten!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi, mooie flop en mooie kaart.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww mooi......ik hou er wel van, lekker girly!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer schitterend Yvonne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n mailart en kaart wil je wel in je brievenbus ontvangen! Super leuke envelop, lekker vrolijk, echte meidenpost!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze mooi en leuk Yvonne. En de envelop er bij is super mooi.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig , zowel de enveloppe als het kaartje ; ik vind ze beiden zeer stijlvol !!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind em geweldig Yvonne, zo mooi en zo heerlijk roze en meisjesachtig, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie echte meidenkaart met al het roze en die jurk en schoentjes.
    De enveloppe is ook super je zal zo'n mooie mail'art maar mogen ontvangen.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend Yvonne!!! Prachtige lap is dat toch! Ik heb meteen de rest van je kunstwerken bewonderd! Jij hebt niet stilgezeten zeg! ;)
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een mooie kaart, super om te maken maar ook om te ontvangen in zo'n mooie enveloppe.
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)