donderdag 27 december 2012

Top 2000 - dag 3

ZZ Top met Legs...te vinden op nummer 1474 in de lijst.

 Ik heb dotjes gele, groene, blauwe en zalmkleurige verf op mijn papier geploft en ben er met een roller overheen gegaan. Vervolgens wilde ik iets in de verf krassen en ben ik op zoek gegaan naar geschikt materiaal. Dat vond ik in de badkamer: een opzetstuk van de tondeuse die niemand meer gebruikt. Wat een gaaf effect geeft dat, de heldere kleuren kwamen helemaal terug. De benen heb ik uit tijdschriften geknipt en ze opgeplakt. Letters ook uit een tijdschrift gehaald en het uitroepteken zelf geknipt.

7 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige pagina, mooi van kleur en je techniek :) is heel goed bedacht! Knap dat je de letters zo hebt uitgeknipt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie pagina Yvonne, heem mooie originele achtergrond , wat een fantastisch effect heb je hier bereikt!!

    groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Erg leuke interpretatie van dat nummer.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie uitwerking weer Yvonne, leuk dat je zo actief meedoet met de top 2000!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf effect geeft dat met de tondeuse :) Super eindresultaat is het!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke pagina en wat een mooi effect heb je gemaakt met dat tondeuse opzetstuk,haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh zo mooi geworden, wat leuk om zo te spelen met verf!

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)