zaterdag 16 februari 2013

Creative ladies - vijfde ronde

De cirkels voor de maand februari heb ik gemaakt voor Joukje. Aluminiumfolie en vervoer zijn de opdrachten deze keer. Het grappige is dat Joukje en ik bijna identieke cirkels hebben gemaakt maar toch ieder in onze eigen stijl.
 De letters ART op de cirkel geplakt en aluminiumtape erover geplakt. Goed aangedrukt en gekleurd met alcoholinkt. Ik heb de volgende kleuren gebruikt: cranberry, sunshine yellow en espresso. Aangebracht in verschillende lagen tot ik tevreden was met het resultaat. Vervolgens het folie bewerkt met tools voor metal art.

Op een craftsheet 3 kleuren distress inkt gedept en besprayed met water. Ik heb gebruikt: salty ocean, mowed lawn en peeled paint. Hier de cirkel ingelegd en voorzichtig een beetje gedraaid. De inkt gedroogd en de tractor erop gestempeld. De tractor bewerkt met een kwastje met bleekwater om de kleur wat te vervagen. Tekst gestempeld op crème-kleurig papier, uitgeknipt en opgeplakt.

10 opmerkingen:

  1. wat mooi weer, vooral de bovenste vind ik gaaf, lekkere stoere uitstraling en geweldig van kleur.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel mooi geworden. Je hebt prachtige kleuren combinaties bij beide cirkels gebruikt.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie cirkels heb je gemaakt voor Joukje, wel toevallig zeg dat jullie zo'n beetje hetzelfde idee hadden. Ik vind je bovenste cirkel qua kleur en structuur supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie cirkels allebei, ja de bovenste is qua structuur wel heel speciaal!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja en in het echt zijn ze nog veel mooier, dank je wel Yvonne,
    gr. Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend! beide heel anders maar alletwee prachtig! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lol Yvonne...ik kan niks meer over de tweede zeggen, want ben helemaal onder de indruk van de eerste!!!!!
    SUPER!!!!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige cirkels Yvonne, ik vroeg me al af hoe je de bovenste had gemaakt, echt super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke en mooie cirkels Yvonne ,
    Ben helemaal weg van die met ART erop.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)