donderdag 21 februari 2013

Mixed emotions - les 5 - Love en mail art

Love...ook al een emotie die je heel breed kan zien. Dit in combinatie met het werken met witte krijtjes (net als vroeger op school). Na mijn donkere pagina van de vorige les heb ik nu gekozen voor fleurig en zonnig. Ik hou van kleuren en ik hou van bloemen. 
Eerst met witte wasco de bloemen en rand getekend op een wit stuk aquarel papier. Potjes ecoline vast klaar gezet en het papier nat gemaakt met water. Ik ben begonnen met de achtergrond en heb hiervoor 2 kleuren groen en een donkerblauwe gebruikt. Ietsje laten drogen tussen 2 lagen en veel met water kliederen tot ik een achtergrond had waar ik tevreden mee was. Hierna met felle kleuren de bloemen gekleurd. Uit oude kranten letters geknipt om de tekst te vormen. Met witte gelpen nog wat kleine tekst geschreven rondom de bloemen.

Voor AJ & MM deed ik mee met een mail art swap en ik kreeg de naam Manna door.
 En jawel hoor...klieder kladder klodder, daar gaat ze weer. Inkt en ecoline deze keer.
 En natuurlijk stempels:

9 opmerkingen:

  1. Wat is het toch gaaf elke keer jouw werken te zien en wat je allemaal leert met je lessen. Echt super.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat gaaf, lekker kleurrijk daar hou ik van

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lekker kleurrijk zowel je pagina als je mail art, prachtige creaties weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig allemaal jouw werkjes, je bent wel extra in vorm, zoveel moois in één keer!!Hou van kleurrijk dus het valt helemaal in mijn smaak!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig je uitwerking van love! Zo mooi geworden, is mijn witte wasco op.....Help!!!!!!!!!hahaha. Je mail art is ook weer erg mooi geworden, heerlijk weer om je werk te zien!

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klieder jij maar lekker door Yvonne :) dat ziet er prachtig uit!! Ik had je love pagina in de community al bewonderd en vind hem super gaaf, ook je tag vind ik heel mooi geworden, leuk die zentangeldjes die er op hebt aangebracht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleurrijke creaties, die bloemen zijn schitterende en je mailart ziet er ook heerlijk uit met al die verschillende kleuren!
    Gezellig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een kleurenfestival Yvonne...heerlijke creaties om van te genieten! Weer zoveel moois te zien op elke creatie...

    Een zo goed mogelijk weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk kleurrijk geheel Yvonne.
    Zowel je pagina als de mail art zijn SUPERRRRRRRRRRRRRRR
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)