zaterdag 8 juni 2013

Bob's In Time Out

Gisteren een erg gezellige avond gehad met Lia. Geen idee of en wat we zouden gaan doen. Al jaren lang heb ik een zestal blanco puzzeltjes liggen van 9 stukjes. Daar gaan we wat mee doen dachten we. Nou ja, kijk zelf maar of er nog een puzzel in te herkennen is.
 Niet echt hè? Maar het zijn wel erg leuke lijstjes geworden. De bovenste is van mij, de onderste van Lia.
 We zijn begonnen door stukken gescheurde tekst op de puzzel te plakken. De bedoeling was om daarna de puzzelstukjes uit te snijden maar ja...die waren niet meer zichtbaar door het papier, hahaha. Dan gaan we toch verder kliederen en zien we wel waar het zal eindigen dachten we. Er kwam verf aan te pas, templates, modeling paste, spray inkt, dozen karton en heel veel lol.
 Lia wilde persé de kraan gebruiken en maakte met glossy accents wat waterdruppels.
Samen op de foto, ik vind ze zo leuk geworden.

En deze Bob's in time out heb ik eerder deze week gebruikt voor mijn wekelijkse tangle/doodle:
Daar zit hij dan...te wachten tot zijn nieuwe behangetje klaar is....
Je zou van minder tureluurs worden ;-)

10 opmerkingen:

  1. heel erg leuk Yvonne en Bob is zo'n schatje:-)

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig wat hebben jullie er 2 leuke lijstjes van gemaakt en je zentangel is ook weer zo kunstig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk verhaal over de puzzel, Yvonne...maar hoe dan ook, het is te zien aan de creaties dat jullie je prima vermaakt hebben.
    Beide hangers zijn ontzettend leuk geworden (lolll die hoedjes van papier :-)). En een lekkere doodle creatie ook nog eens...complimenten!

    goed weekend gewenst, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig is dit weer.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig om zo samen aan de slag te gaan en allebei met een leuk resultaat,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik herken er idd geen puzzelstukjes meer in maar ik denk dat ik dit véél leuker vind, wat een gave schilderijtjes zijn dit geworden zeg...zóóó leuk ook je zentangel is weer super ik kijk er vol bewonmdering naar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk zo samen aan de freubel, ziet er super leuk uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn mooie "puzzel" schilderijtjes geworden. Het is nog een hele puzeel om de stukjes te vinden.
    Je zentangle is weer prachtig, ik ben alleen blij dat ik niet dat soort behang heb. . . . .

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)