donderdag 9 januari 2014

Lifebook - week 1 door Tamara Laporte

Eind vorig jaar kwam ik Lifebook tegen op internet. Ik had er wel eerder over gelezen maar zat enorm te twijfelen. Iedere week krijg je een nieuwe les en iedere week van iemand anders. In totaal zijn er 23 docenten waaronder een aantal hele bekende. Maar ja, iedere week een les....ik kan nu al niet alles bijhouden. Gelukkig ben je nergens toe verplicht, kan je alles downloaden en ook later een les maken. Dus ja, ik doe mee!
Voor de eerste les kregen we een warm up, d.w.z. even oefenen met de manier van achtergrond maken. In les twee heb ik mijn inner artist guardian angel gemaakt. Dankzij een geweldig duidelijk filmpje word je stap voor stap begeleidt. 
Mijn warm up pagina:
Hier zijn verschillende lagen gebruikt: lyra krijt, gesso, nog een laag krijt, verf met een pasje opgebracht en daarna gestempeld met bubbeltjes plastic. Tot slot nog wat spetters gespetterd.

Mijn guardian angel met alleen de basis:
 Verder ingekleurd en wat schaduw aangebracht:
Het uiteindelijke resultaat:
 Ik ben er erg blij mee, het is mijn eerste echte gezicht in mijn favoriete kleuren.

8 opmerkingen:

  1. Woow, Yvonne dit is prachtig , en dit na één les , ik denk dat ik me volgend jaar ook ga inschrijven (dan heb ik meer tijd want ik ga met pensioen!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww....Ik ben diep onder de indruk van je portret Yvonne, je hebt talent (maar eigenlijk wist ik dat al natuurlijk :) en dat na één les!! Leuk dat je meedoet, ook voor ons want dan kunnen we lekker meegenieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vergeet ik je nog te complimenteren met je prachtige banner :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend, jij kunt ook alles zeg, heel erg mooi gedaan. En net als Willy ben ik ook helemaal weg van je nieuwe blog LO.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Interessante warming up Yvonne, maar ik ben weg van je mooie guardian angel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie start, je eerste gezicht! Wauw! Geweldig, ben erg benieuwd naar de rest en heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gelukt Yvonne, je guardian angel.. ennuh... misschien moest ik mijn haar ook maar eens paars verven. Wat denk je? Hahaaa... maar echt mooi geworden, je pagina's!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)