maandag 24 februari 2014

Stamping angels en kaarten

Ik heb weer twee kaarten gemaakt voor in verschillende Stamping angels boekjes. De eerste is een heel klein boekje waarin je je visie op steampunk laat zien.
 De tweede heeft als onderwerp "natuur" en hiervoor heb ik een collage stempel gekozen en deze ingekleurd met derwent inktense potloden.

Dan heb ik ook nog twee verjaardagskaarten gemaakt. Voor beide kaarten heb ik een bestaande achtergrond gebruikt (uit mijn voorraadbak). Ik heb een keer geen zwarte maar een oranje silhouet gebruikt. Erg verfrissend, al zeg ik het zelf.
 De volgende kaart met de stempel van het meisje die ik laatst ook heb gebruikt bij de alfabet uitdaging.

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten. Het wordt idd een hele andere Tag als je oranje gebruikt, Fleurig.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke kaarten heb je weer gemaakt, dat meisje is zo'n schatje! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaarten Yvonne, dat oranje is inderdaad erg fris, past wel bij het voorjaar nu en dat meisje zo in het roze is wel mijn favoriet, heel lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stuk voor stuk weer plaatjes Yvonne, ik dacht al dat de onderste kaart van jouw afkomstig was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je weer goed bezig Yvonne, echte kunstwerkjes heb je gemaakt, ik zou echt niet kunnen kiezen, ze zijn gewoon super!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je er weer supermooie creaties van gemaakt Yvonne!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)