dinsdag 8 april 2014

Lifebook - week 14 door Dyan Reaveley

Bij Dyan denk je natuurlijk gelijk aan dylusions spray en knallende kleuren en dat is dan ook precies de (bonus) les voor deze week. Achtergrond sprayen, stencils gebruiken en een uitgeknipte boom en bloemen opplakken. Spring collage is de boodschap. 
 Voor de uitgeknipte figuren moest je eerst tekst op een pagina schrijven, maakte niet uit wat voor tekst. Ik begon met herhalend "boompje, bloempje, blaadje" te schrijven maar al doende overviel me de saaiheid en ging ik over tot de diepzinnige teksten "blablablablabla en oeoeoeoeoeoe" en dit afwisselend met eerst genoemde pakkende tekst, hahaha. Palmboom getekend, bloemen gestempeld en ingekleurd met  dylusions inkt en een kwastje. Alles opgeplakt en wat levendigheid aangebracht met derwent inktense potloden. Tekst geschreven en met witte gelpen ingekleurd. Ik wil eigenlijk best zo'n vrolijke boom in mijn tuin hebben!

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kleuren.......echt geweldig!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekkere frisse kleuren, mooi uitgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Hoewel ik steeds minder naar de Dylusions grijp zijn de kleuren top! Maar de rommel....hahahaha luie huisvrouw he? Je boom is ook geweldig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De felle kleuren spring(en) er idd vanaf. Mooi hoor!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gaaf, leuke boom heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke kleuren. Ik vind um zeer gaaf!!!!!
    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)