zaterdag 27 september 2014

Cover bewerkt

Telkens als ik een stencil had gebruikt met sprays vond ik het zonde om aan een doekje af te vegen. Dus drukte ik keer op keer zo'n stencil af op de voorkant en achterkant van één van mijn journals. Dit tot grote afschuw van mijn vriendin Lia. Zij houdt haar boek liever netjes en daar lach ik haar een beetje om uit. Lekker kliederen roep ik dan!!!!! Maar ze kan het hebben hoor, ze pakt me gewoon terug en dan moet ik netjes van haar inkleuren. Zij heeft de gave om een hele avond aan de kleur van een jasje te werken. Daar word ik dan helemaal kriegel van en zo vullen we elkaar prima aan :-) We lachen heel wat af met z'n tweetjes en haar ingekleurde plaatjes zien er altijd prachtig uit.
Maar goed...mijn cover heb ik inmiddels bewerkt met stukjes stof (Xenos) en washi tape.
 Stukjes stof geknipt en uitgerafeld. Alles opgeplakt met mod podge, ook de draadjes heb ik gebruikt als "nest materiaal". Leuk detail vind ik dat de inkt door de stof heen komt. Ik twijfel nog of ik er tekst op zal plaatsen. En zolang ik twijfel komt er nog niets op.

6 opmerkingen:

  1. Prachtig geworden, eigen reunie gedaan thuis!Leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk resultaat, leve het "kliederen" Yvon :-)
    Fijne zondag, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ha...heerlijk zo'n vriendschap :) ik vind je cover prachtig geworden, laat jou maar door kliederen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig je cover, ik kan me voorstellen hoe Lia zich voelt, ik zou het ook wel zonde vinden om mijn mooie boekje, maar je hebt er weer een kunstwerk van gemaakt, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk verhaal, ik zie jullie beide al weer zitten gieren van het lachen. En dan lukt het tussen het lachen door toch nog mooie creaties te produceren. Zoals in dit bericht.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)