donderdag 4 september 2014

Lost Coast Designs challenge 4 - CAS

Afgelopen maand was ik één van de winnaressen bij Lost Coast Designs en mocht ik een mooie stempel uitzoeken bij Creafine (zij verkopen hun stempels). Dus dat is een extra stimulans om ook deze maand weer mee te doen met hun challenge.

Clean and simple is de uitdaging voor de maand september. Ik heb hiervoor één van de "3 birds" gekozen. 
Fresh lime (dylusions) op een kaartje gesprayd en de vogel gestempeld. De staart en pootjes gemaskerd en met olive green (stazon) de grond onder de pootjes gestempeld. Tekst gestempeld en met een zwarte micron een dun lijntje rondom getekend. Gemat op groen, zwart en wit.

8 opmerkingen:

  1. Wauw, het is allemaal zo mooi een geheel, zo af.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je prijs Yvonne. Super leuk voor je en wat een gave caskaart heb je gemaakt, ook dat gaat je goed af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan! Je vond dit altijd zo moeilijk maar krijgt het heel goed in de vingers! Leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, mooi dat contrast!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 't is weer helemaal een 'Yvonne-kaartje' - die mix van 'vrij' en 'netjes' werken... ik weet niet of ik dat goed zeg, maar dat is iets wat ik altijd herken als typisch jouw stijl. Hij is weer geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)