dinsdag 9 december 2014

Anything goes week 1 en Flying Egyptian

Deze maand probeer ik iedere week mee te doen met de Stampotique designers challenge. Voor de eerste week is het onderwerp "anything goes" dus daar kan je alle kanten mee op. Ik heb hiervoor een anders dan anders kerstkaart ingezonden. 
 Stempel "line up" geplaatst en gemaskerd. Onderste deel afgeplakt en met masking fluid de sneeuwvlokken gemaakt. Laten drogen en met denim (colorwash) de nacht gesprayd. Gedroogd en met mijn vinger de masking fluid eraf gewreven. Met iced spruce onder de pootjes gesponst. Maskers eraf en met derwent colorsoft de poezen ingekleurd. Tekst apart gestempeld, uitknipt en opgeplakt.
Het hartje bewerkt met stickles.

Voor mijn tweede bericht op het blog van Lost Coast Designs heb ik ook een kerstkaart gemaakt. Voor deze kaart heb ik de volgende stempel gebruikt: Flying Egyptian. 
De afbeelding gestempeld en ingekleurd met derwent colorsoft en een kleine beetje met een rode distress marker. Rond de vrouw gesponst met faded jeans en chipped sapphire. Sterretjes getekend en omlijnd met een witte sharpie. Met diezelfde sharpie stipjes gezet. Je kan ze zien als sneeuwvlokken maar ook als sterren ver weg. De tekst komt van een grote stempel.

18 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes. Super stempel van lost coats design.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are both fabulous. I love the scene with "Line Up" and your snowy sky.

    The Egyptian stamped image is also beautiful and so is the night scene.

    Thanks for playing along with us at Stampotique Designers Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Two great Christmas cards, Yvonne! Of course, I love the "Line Up" gang in all the snow, but also love your Spanish greeting! So glad that you are going to participate all month long at the Stampotique Designers' Challenge! Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee heel verschillende kaarten! Line up is "super cute" met een prachtige achtergrond! leuk idee om zo sneeuwvlokken te maken. De tweede kaart heeft een perfecte combinatie van stempels! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your adorable Stampotique card :)
    Thanks so much for joining in with us :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vooral de eerste kaart vind ik een beauty Yvonne!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukjes Yvonne, die katten zijn super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ze zijn inderdaad anders dan anders, maar weer erg mooi, ik ben ook weg van de 1e.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten Yvonne, ik vind vooral de eerste leuk. Wat ook leuk is dat je met de Stampotique uitdaging mee doet !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige en originele kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig. Mooie kleuren. Ik vind zelfs de stampotique mooi. Hahaha. Deze moderne kerst kaarten vind ik erg mooi.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a cute card! The background is amazing and the colouring of the little Monsters is just great!
    Jessa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is so cute Yvonne! Thanks for joining us at Stampotique.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thank you for joining in with us at Stampotique :) Love your creations :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooohhh... die 'egyptische' kerstkaart... wat prachtig! Ik ben gewoon sprakeloos Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I <3 this!!!
    Thanks for joining us at the Stampotique Designers Challenge :)

    I wish you a Happy New Year!

    xx Arwen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So cute! Love all the snowflakes! Thank you for joining the Stampotique Designers Challenge. Happy 2015. Gez

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)