maandag 5 januari 2015

Make a tag

Make a tag is de nieuwe challenge bij Lost Coast Designs. Deze tag maakte ik als voorbeeld en ter inspiratie.
Op de tag heb ik zwarte bister gestrooid en hier water over gesprayd. Lekker in laten werken en een beetje heen en weer gewiebeld met de tag. Gedroogd en op apart papier alle dieren en letters gestempeld. Alleen de ogen heb ik kleur gegeven met distress markers en ze wat glans gegeven met een doorzichtige glaze pen. Alles opgeplakt en het woord "those" handmatig opgeschreven. Ik heb de foto genomen zonder lintje maar die moeten jullie er maar even aan denken ;-) Het is een bruin organza lintje.

7 opmerkingen:

  1. wat een heerlijk spul he dat Bister, heb nu de fellere variant ook gekocht de Brusho....super! Mooie tag Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tag, Yvonne. En een heel leuk idee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat grappig, wat mooi, volgens mij heb ik in mijn kattenserie ook nog wat LC stempels, ga eens op zoek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tag Yvonne, leuk idee het accent op verschillende ogen te leggen en dat lintje erbij maakt het vast helemaal af :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, al die oogjes ! Mooi gemaakt Yvonne !
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, deze tag met de verschillende (dieren)ogen, Yvonne!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)