woensdag 6 mei 2015

Gast designer bij Stampotique Designers Challenge !!!

 Vol trots mag ik eindelijk vertellen dat ik deze maand gast designer ben bij de Stampotique Designers Challenge! Ik vind het zo leuk om met deze stempels te werken dus dit is echt helemaal een cadeautje en een grote eer voor mij.
Het onderwerp van deze week is om één of meerdere stencils te gebruiken. 
Voor deze challenge heb ik 2 stencils, 2 kleuren en 2 stempels gebruikt. Ik ben begonnen om modeling paste over een chevron stencil te smeren. Hier eerst water en vervolgens de kleur raider (Art Anthology) over gesprayd. Goed gedroogd en nogmaals raider door een cirkel stencil gesprayd. Met mijn vinger knalroze silks verf over de chevron delen gesmeerd. Het meisje 2 maal gestempeld en gekleurd met raspberry (Adirondack). Uitgeknipt en opgeplakt. De tekst gestempeld en, in stukken geknipt en opgeplakt. Met gesso en een sponsje de randen nog wat aangezet.

Gebruikte stempels:
- Minky girl
- Do I look like a freakin"people person?#!

5 opmerkingen:

  1. Super gaaf Yvonne!!! Gefeliciteerd! Ik weet hoe het voelt...;) LOL
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Yvonne! Jij bent zo'n talent met stempels - geen wonder dat ze jou 'willen'... (misschien willen ze je wel 'houwen' ook - als vaste designer.)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super kaartje is dit geworden...heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love this Yvonne, fab colours xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Yvonne, geniet ervan ! Mooie kaart heb je gemaakt voor mijn uitdaging !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)