zondag 3 mei 2015

Polka dots

Het is inmiddels denk ik wel algemeen bekend dat ik gek ben op cirkels dus de challenge van deze week bij Stampotique Designers Challenge is me op het lijf geschreven: polka dots. En ik kon het weer niet laten om er een beetje gekkigheid in te stoppen...paaldansende hondjes :-)
Water op mijn kaart gesprayd en er bubblegum pink en sunset orange overheen gesprayd. Verschillende dots met stencils aangebracht, hierbij gesponst met water en picked raspberry en modeling paste door een groter stencil gesmeerd. Op een zwart stuk papier dots gestempeld en bewerkt met wit embossingpoeder. Smalle reepjes gesneden en geschikt als danspaal. De hondjes gestempeld en ingekleurd met spiced marmalade, fired brick, picked raspberry en rusty hinge. De hondjes aan en rondom de paal geplaatst. Tekst met losse letters gestempeld. Met dank aan mijn schoonzus Monika voor de leuke woordspeling;-)

Gebruikte stempels:
- Dog cube

8 opmerkingen:

  1. I just love this, great fun and dots a plenty :)
    (Note to self: I need this doggy stamp!)
    Thank you for joining in with us at Stampotique :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super grappig Yvonne! Hele leuke tag met inderdaad geweldige stippels... die blijven voor eeuwig leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd Yvonne ! Bedankt voor het meedoen weer !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super gemaakt, erg leuk die vakken met de washi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nogmaals gefeliciteerd Yvonne met je gastdesignerschap, wel verdiend!! Gaaf kaartje heb je ter inspiratie gemaakt en tja die hondjes, hoe verzin je het :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. j'aime beaucoup! !plein de peps et de drôlerie
    bravo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Muy simpáticos, me encantan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So cute Yvonne :)
    Love this <3
    Thanks for joining us at SDC and welcome at a guest designer!

    xoxo
    Arwen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)