zaterdag 4 juli 2015

Brusho !!!

Dit jaar gaan we niet op vakantie en zodoende heb ik een deel van mijn vakantiegeld besteedt aan andere zaken. Eerst een nieuwe laptop omdat mijn oude wat kuren begon te vertonen en afgelopen week heb ik alle kleuren Brusho besteld :-) Die stonden al veel langer op mijn verlanglijstje, juist omdat er zulke mooie felle en heldere kleuren bijzitten. Hiernaast gebruik ik ook de aardetinten van Bister en een paar kleuren van Colorit. 
Lijstjesfreak die ik ben kon ik het niet laten en heb ik gelijk zitten kliederen en klodderen, alle kleuren geprobeerd en een mooie kleurenkaart gemaakt.

Eerst alle kleuren op een groot vel papier aangebracht met behulp van een cirkel stencil.

De lijst heb ik in Word gemaakt, geprint, rechthoekjes geknipt uit de cirkels en op mijn lijst geplakt. Alleen al van het kijken naar al die kleurtjes word ik helemaal blij!

1 opmerking:

  1. Wat leuk Yvonne ! Niet dat je niet op vakantie gaat maar dat je Brusho's hebt ! Ik heb ze ook, maar word er niet echt blij van... :o( te onvoorspelbaar voor mij ! Maar ik wens jou alle plezier bij het experimenteren en hoop dat jij ze wel leuk vindt !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)