zondag 5 juli 2015

Use ribbon !

Voor deze challenge was het me al snel duidelijk dat ik een rokje of jurkje wilde maken van lintjes en niet zomaar een lintje op wilde plakken. Gooseneck vond ik de perfecte "dame" als proefpersoon.
Met naald en draad de verschillende stukjes aan elkaar genaaid en het bovenstukje een taille gegeven (had ik maar zo'n slanke taille, hihihi). Ook nog een mooie strik voor in haar haar gemaakt en haar schoenen ook in stijl gekleurd. Om het helemaal af te maken heb ik de achtergrond ook stippels gegeven en om Gooseneck alle eer te geven heb ik nog wat witte verf toegevoegd. Zo "popt" ze echt naar voren.

5 opmerkingen:

  1. Adorable Yvonne, thank you for joining in with us at Stampotique this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just BRILLIANT!!

    Thank you for joining the Stampotique Designers challenge this week. Gez

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Wat een super mooie jurk heeft ze aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great use of ribbon ! Looks fabulous!
    Thank you for joining us at the stampotique designers challeng
    Jackie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)