dinsdag 24 november 2015

Marci's movie

Over deze Stampotique uitdaging moest ik even goed nadenken. Van het weekend zat het idee in mijn hoofd maar had ik geen tijd om aan de knutsel te gaan. Gisteren en vandaag de hele dag gewerkt en vanavond eindelijk mijn hok weer eens ingedoken. 

Distress inkt vintage photo en rusty hinge gebruikt voor de achtergrond. Hierop een filmstrook getekend en met veel stempelwerk en maskeren dit kleine meisje in de hoofdrol gezet. Ik heb gekozen voor een vintage look. Alleen het jurkje en haarstrikjes heb ik gekleurd met aged mahogany. Gezichtjes en hekjes bewerkt met wat water om ze lichter te maken.

Gebruikte stempels:
- Marci
- Picket fence

5 opmerkingen:

  1. Super gaaf gedaan Yvonne! Mooi werkstuk uit je weinige tijd uit voort gekomen!
    Gr. Irm xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat een monnikenwerk moet dit geweest zijn....maar met een prachtig resultaat! Gr Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk weer, Yvonne. Marci is een van mijn favoriete stempels...
    Leuk dat je weer meedeed !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hehehe brilliant fun!
    Thanks for joining in with us at Stampotique this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha that's fab!!
    Thank you for joining us at Stampotique Designers Challenge :)

    xx Arwen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)