zaterdag 21 november 2015

Passion

Vanmiddag lekker in één van mijn journals zitten werken. Ik heb voor de uitdaging bij KicoStamps op facebook deze dubbele pagina gemaakt. De uitdaging is om te werken met Brusho/bister o.i.d. Aangezien ik groot fan ben van de heldere kleuren van Brusho heb ik hier mee gewerkt.

 Sea green en turquoise op mijn pagina gestrooid en geactiveerd met water. De cirkels (komt van een plate maar ik weet niet welke omdat ik hem los heb gekocht) gestempeld met aquamarine. De takken gestempeld en gekleurd met Brusho orange en brilliant red. Bovenste bloemen gemaskerd, sterren gestempeld met versamark en bewerkt met WOW embossingpoeder silver hologram sparkle. De danseres apart gestempeld en gekleurd met derwent potloden: soft en blush pink, bright orange en scarlet. Ook de danseres bewerkt met het embossingpoeder. Vlinders gestempeld. Tekst apart gestempeld. Losse onderdelen opgeplakt. Met zwarte posca en witte gelpen nog wat accenten aangebracht.

Als je goed kijkt kun je de sparkels zien.

Gebruikte stempels:
- Art Journal 1
- Fantasy plate 6
- Cirkel
- Stamp addicts (ballerina)

2 opmerkingen:

  1. Een prachtige pagina Yvonne, heel mooie afbeelding , super mooie kleuren , een fantastisch geheel!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Yvon! Prachtig kleuren op de achtergrond van de brusho en zo leuk gevonden de danseres op de bloemen. De "zon'is ook een erg gave stempel zeg! Super mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)