zaterdag 15 april 2017

Veertiende ronde round robin - Gebruik een brayer

Voor deze uitdaging heb ik drie kleuren roze gekozen. Hier "moest" ik van mezelf mee werken en alleen zwart en wit mogen er aan toegevoegd worden. 


Dotjes van de drie kleuren verf op mijn papier gedaan en met de brayer de kleuren verdeeld over het papier:

Met dezelfde kleuren door een stencil (Joggles) heen gedept:

De kleuren, het stencil en de art foamie die ik heb gebruikt:

Met de lichtste en donkerste kleur gestempeld:

Het grote stencil (Cadence) gecentreerd en hier met zwarte verf doorheen gedept:

Met een zwarte Posca de afbeelding omlijnd. Met de middelste tint een raamwerk geverfd:

Twee keer hetzelfde woord langs de zijkanten aangebracht (stencil van Cadence) en witte spetters gemaakt met Dylusions spray en een penseeltje. Hiervoor had ik wel het middenstuk afgedekt. Langs de linkerkant van de woorden een dun lijntje getrokken met een witte gelpen:

1 opmerking:

  1. Geweldig hoe dat hebt gemaakt! Ik krijg gelijk inspiratie, dankjewel😉 Groetjes Monique (Https://facebook.com/themocket)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)