donderdag 27 april 2017

WAC 2017 - Week 9 t/m 16

Weer een paar uitwerkingen die ik voor de Weekly Art Challenge maakte. Week 12 heb ik over geslagen...dat was de transfer techniek en daar heb ik áltijd ruzie mee dus ik heb mezelf voorgenomen om deze techniek voortaan te negeren ;-)

Week 9 - Veren:
 Een achtergrond gemaakt met brusho. De kippetjes zijn stempels van Art Journey, de vogel van Lost Coast Designs.

Week 10 - Gebruik aluminiumfolie:
 Dit was weer zo'n heerlijke "ik doe maar wat" journal. Het ging allemaal wat anders dan ik voor ogen had maar uiteindelijk kwam het toch weer goed. De poison flesjes heb ik beplakt met aluminiumfolie en door een embossingfolder gehaald. Daarna besprayd met patina. Toen kwam de roest naar boven en daarmee ook de inspiratie met dit resultaat.

Week 11 - Gebruik washi tape:
 De hele pagina beplakt met stukjes washi tape. Een laagje gesso erover heen en met rood/oranje verf de art foamies gestempeld. Bewerkt met zwarte en witte posca's en nog wat gedoodled.

Week 13 en 14 - Strepen en zwart/wit:
 Strookjes masking tape gescheurd en opgeplakt. Zwarte verf gedept en de tape weggehaald. Zwarte verf door een stencil heen gedept. De figuurtjes gestempeld op apart papier en uitgeknipt. De stempels zijn ontworpen door Leslie Wood van het merk Viva Las Vegastamps. Washi tape geplakt en hier de figuurtjes op geplakt.

Week 15 - Ballonnen:
 Achtergrond met sprays en stencils gemaakt. Het meisje met de ballon (Viva Las Vegastamps) gestempeld met versamark en bewerkt met zwart embossingpoeder. De stempels op de rechter pagina zijn van Carabelle Studio.

Week 16 - Gebruik een tag:
Links boven en rechts onder kleine tags geplakt. Aan de randen 3-d balls bevestigd met modeling paste. Twee lagen gesso over alles heen gesmeerd. Met roze en turquoise spray en water de achtergrond gemaakt. De jongens (Viva Las Vegastamps) en de tekst apart gestempeld en opgeplakt. De jongens gekleurd met distress markers.

1 opmerking:

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)