woensdag 24 mei 2017

Distress oxide en Unity Stamp Company

Nadat ik van één van mijn zoons met moederdag een aantal cadeaubonnen van Pipoos kreeg, besloot ik om daar een aantal doosjes distress oxide van te kopen. Een paar weken eerder had ik al eens wat getest bij mijn schoonzus maar toen was ik nog niet helemaal overtuigd van het "moeten" hebben van dit nieuwe goedje. Inmiddels dus wel ;-)
Ik heb deze kleuren aangeschaft: broken china, cracked pistachio, fossilized amber, wilted violet en worn lipstick.

 Op iedere tag een aantal kleuren in meerdere lagen aangebracht. Gewoon wat inkt op een craftsheet gedept en daar de tag doorheen gehaald. Het paarse hartje kreeg ik bij een bestelling en heb ik bewerkt met verf en daarna crackle paint. Ook op de rode gestempeld hartjes crackle aangebracht.
 De paarse driehoekjes op de achtergrond heb ik met de paarse oxide gestempeld. Dat werkt dus heel erg goed. De prachtige bloemen van Unity Stamp drie keer over de aan elkaar bevestigde tags gestempeld en ingekleurd met inktense blocks. Na drogen heb ik daar glossy accents overheen gedaan. Zwarte cirkels geponst, dubbel gevouwen en over de rondjes van de tags geplakt. Stippellijntje aangebracht met een witte posca.

De tags heb ik aan elkaar bevestigd door dubbelzijdig tape op de achterkant van de tags te plakken...over alle zes heen. Hier stroken organza over geplakt. De andere zes tags op de achterkant geplakt zodat alles netjes bedekt is. Langs alle randen zwarte inkt aangebracht.
 De achterkant heb ik voorlopig  nog niet bewerkt met stempels:
De mooie stempels komen van Unity Stamp Company : I am who i am en Hello beautiful.

1 opmerking:

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)