zondag 9 juli 2017

Boekje voor mijn jarige vriendin

Vandaag wordt mijn vriendin 60 jaar en voor haar maakte ik een boekje. Samen met haar man trekt ze er geregeld met hun camper op uit. Het boekje kan ze gebruiken om er een reisverslag in te maken en om haar een beetje op gang te helpen heb ik er ook wat toepasselijke losse teksten bij gedaan en allerlei tags en rest-papiertjes. Ook wat lijntjes papier en een stukje touw voor de tags. Ik ben heel benieuwd naar haar reactie vanmiddag.


 Twee kleuren brusho op een A4 formaat 300 grams mixed media papier gestrooid en dit flink nat gemaakt. Verschillende laagjes gedaan totdat ik tevreden was met het resultaat. Jammer genoeg komt het sea green niet tot zijn recht op onderstaande foto:

De bubbels gestempeld met manganese blue. Witte verf door een prachtig stencil van Cadence gesponst:

De sterren gestempeld met zwart en bewerkt met embossingpoeder:

De binnenkant met dezelfde kleuren brusho gekleurd en na drogen beplakt met tissue paper:
Het mooie hart op de voorkant gestempeld en nog een keer apart op rood papier. De tekst ook apart gestempeld op boekpapier. Het hart bewerkt met glossy accents:
De randen gesponst met zwarte watervaste inkt:
Het pakketje met papiertjes, tags en gestempelde teksten:
Voor alle zekerheid heb ik de buitenkant besprayed met een sealer en hopelijk is het nu spatwater vast. Mijn bedoeling was om alles in een envelop achter in het boekje te plakken maar daar is het uiteindelijk te dik voor geworden ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)