dinsdag 2 mei 2017

Vijftiende ronde round robin - Vrije keuze

De vijftiende en laatste ronde. Hier hebben we helemaal de vrije hand gekregen en ik had een aantal ideeën. Tot ik in een oude flow de tekst: "alles is mogelijk als je maar durft" tegen kwam. Dat werd mijn uitgangspunt. Knallende kleuren en silhouetten...de silhouetten haalde ik van pinterest en ik heb er zelf stencils van gesneden/ geknipt.


Ik heb Dylusions verf gebruikt: lemon zest, tangerine dream en bubblegum pink. Met een kwast aangebracht en met mijn vinger en water de kleuren laten blenden.

Met dezelfde kleuren door een stencil heen gesponst:

Nogmaals door een ander stencil heen:

Witte verf door een cirkel stencil heen:

Zwarte verf door mijn eigen gemaakte silhouet stencils heen. Met witte en zwarte sharpie / posca de tekst en border gemaakt. Dezelfde tekst met een micron fijnschrijver rond de silhouetten geschreven:

En hiermee komt er een einde aan deze round robin. Ik heb met veel plezier aan alle uitwerkingen gewerkt en ook mooie en leuke uitwerkingen ontvangen. Zodra ik alles binnen heb ga ik er een boekje van maken. Het was de bedoeling om dat met plastic ringen te doen maar mijn boekje is te dik geworden dus ik ga hem op mijn eigen manier inbinden. Vind ik stiekem nog mooier ook ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)