donderdag 26 februari 2015

Bring me sunshine

Kaz Boughton is deze week de hostess van de Stampotique Designers Challenge en ze wil graag zon zien! Ik moet zeggen dat ik ook reikhalzend uitkijk naar het voorjaarszonnetje. Lekker op de veranda met mijn gezicht in de zon....zucht...nog even geduld.
Ik ben in de warme kleuren gebleven: gele colorit, groene bister en ripe persimmon voor de achtergrond. Met een embossingfolder de zonnestralen gestempeld en delen van de grote achtergrond stempel met spiced marmalade gestempeld. Meow garden ingekleurd met distress markers. Tekst in stukjes "gehakt" omdat het zo mooier uitkomt op de langwerpige kaart. Cirkels met ripe persimmon gestempeld. Nog wat gespeeld met witte gelpen en posca en zwarte fijnschrijver. De randen gesponst in dezelfde kleuren.

6 opmerkingen:

  1. geweldig wat een heerlijke zonnige kaart, mooi die combinatie met bister

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart en ook leuk dat je weer meedoet met de uitdaging ! Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is beautiful Yvonne! Thanks for joining in with my challenge this week at Stampotique.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat een leukerd is dit Yvonne, mooie kleurtjes echt heel gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yvonne this is beautiful, I love it! Thanks so much for playing along with us again at Sampotique xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)