zondag 1 maart 2015

All you need is love...

De Stampotique challenge bij de Craftorij gaat over de liefde, liefde hebben we tenslotte allemaal nodig. Voor deze challenge heb ik een art journal gemaakt. Ik heb een birdy up en een line up verliefd laten worden. Zo te zien moet het kleine poezebeest nog wel aan het idee wennen ;-)
 De achtergrond is gemaakt met gele bister en gele en groene colorit. Alleen is het groen ver te zoeken en lossen de korrels niet zo goed op. Maar ach...als je verliefd bent dan zal de achtergrond je een zorg wezen. De hartjes slinger twee keer op de achtergrond en twee keer los gestempeld. De grotere harten heb ik getekend alá Daniël Torrente. Bewerkt met rozerode spray, water en witte sharpie. De beestjes ingekleurd met distress markers en achter de hartjes bevestigd. Wat kleine hartjes geknipt en op de pagina geplakt.
 Gebruikte stempels:
- Birdy up
- Line up
- Hanging hearts
----------------------------
Nu ik toch in de rode sferen zit, laat ik ook een pagina zien die ik met Lost Coast Designs stempels heb gemaakt. 
 Wat eens schatje is het, dit kleine meisje met vleugeltjes. Sprays, sterren stencil en een veren stempel zorgen samen met witte cirkels voor de achtergrond. Het meisje eerst gestempeld op de achtergrond en nog een keer op wit papier waarbij ik één vleugel heb afgeknipt.
Gebruikte stempels:
- Star halo
- Dictionary "Grow"
- Feather

4 opmerkingen:

  1. Oh ik ben helemaal verliefd op je verliefde stelletje, wat leuk gedaan, zo schattig, mooi hoor en dat meisje met vleugeltjes is ook lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Yvonne!! De eerste is super lief, en de tweede infeite ook!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super lieve paginas zijn het beide Yvon! Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)