dinsdag 23 juli 2013

Zomerkamp week 5 : tekst in beeld

Mijn eigen uitdaging, deze week. Tekst in beeld gaan we maken. Hiermee laat je de tekst als het ware het figuur maken. In mijn geval is dat een hart wat ik helemaal heb volgeschreven.
 De stempel van het monstertje kreeg ik afgelopen zaterdag binnen. Ik vind het zo'n schatje en krijg knikkende knieën van die bungelende pootjes van het uiltje....zo lief!
Maar goed, ik heb de tag eerst gesprayed met waimea bay van Art Anthology en daarna met broken china en tumbled glass achtergrond stempels geplaatst. De uiltjes in de boom met peacock feathers gestempeld. Het gras is gemaakt van stukjes washi tape. Het monstertje op apart papier gestempeld en ingekleurd met distress inkt en derwent colorsoft potloden. Iets verhoogd opgeplakt. Uit printer papier een hartjes mal geknipt en de binnenkant gesponst met rode inkt. Tekst herhaald geschreven, de tekst hoort bij de stempel: this little hoo hoo belongs to me, okay?
De envelop:
 En deze mooie tags hebben Joukje en Coby gemaakt:

Dit CJ maakte ik voor Judith:
Enorm zitten klieren met de achtergrond waardoor ik niet meer precies weet wat ik heb gedaan. Uit pure wanhoop heb ik naar de fles gegrepen en tadaaaa...toen was de achtergrond zomaar goed! Wat stempels geplaatst en met zwarte verf door een paar templates gegaan. De vlinders heb ik van internet gehaald, uitgeprint en opgeplakt.
De envelop:

2 opmerkingen:

  1. O, dat is een leuk idee, en wat verschillend.
    CJ met vlinders . . . . super.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag heb je gemaakt Yvonne, dat monstertje is inderdaad schattig door dat uiltje, de combi doet het em. Ik vind je CJ ook heel erg goed gelukt ook al weet je dan niet meer hoe je het hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)