vrijdag 20 juni 2014

Mei uitdagingen

De uitdagingen met Marlies en Doreth van afgelopen maand waren weer erg leuk om te doen. Uit de Craft Stamper van mei heb ik gekozen voor de "letter background"(pag. 51).
 Stukje canvas op mijn tag geplakt, hierop letters geplakt. Vier dunne laagjes gesso aangebracht zodat alles goed wit is afgedekt. Gele, roze en paarse sprays aangebracht en laten drogen. De laatste dikke druppels op gedept met een tissue waardoor je mooie lichtere vlekken op de letters krijgt. Restjes dessin papier opgeplakt, vlinder gestempeld en gekleurd en alles opgeplakt.
 Ik vind ze zo ook al mooi!

Marlies koos de "crackle creations"(pag. 72).
Prachtig hè ?

Doreth koos deze keer voor het maken van een eigen tekst met losse letter stempels in lentekleuren. Aangezien ik niet kon kiezen welk alfabet ik zou gebruiken heb ik er een mix van gemaakt.
Voorkant:
 Lekker met mijn sprays en stencils gespeeld.

Doreth maakte deze schitterende kaart:

5 opmerkingen:

  1. Mooie creaties zijn het geworden. En ik ben ook zo blij met jouw Tag.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer leuke resultaten, ik vind je canvas met letter achtergrond zo gaaf Yvon!
    Goed weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend, die tag is helemaal top zeg, dat ga ik ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi Yvonne, leuk idee om canvas op het papier te plakken en het dan verder te bewerken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allemaal weer geweldig!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)