zondag 9 oktober 2016

Harmony

Dit art journal maakte ik voor mijn wekelijkse facebook post voor Inkadinkadutchies (de Nederlandse afvaardiging voor Lost Coast Designs en Carmen's Veranda stempels).
De grote circle frame stempel met versamark gedept en zonder acrylblok 6 keer op de pagina's afgedrukt. Hierdoor krijg je ongelijkmatige afdrukken wat een heel speels en spannend effect geeft (dat vind ik in ieder geval). Bestrooid met wit embossingpoeder en laten smelten.
De pagina's gesponst met distress inkt crushed olive en rusty hinge. De randen met forest moss. Een beetje water in mijn handen gesprayd en boven de pagina's geklapt zodat de druppels weer wat inkt wegnamen. De vrouw gestempeld en nog een keertje op apart papier. Dictionary words Harmony 3 keer gestempeld en met een dunne zwarte posca nog een keer over getrokken omdat het niet goed leesbaar was. Met behulp van een stencil 3 cirkels rond de vrouw gemaakt, dit heb ik een beetje krasserig gedaan. Hier en daar een paar rondjes op de rand getekend.
De vrouw die ik apart heb gestempeld uitgeknipt, opgeplakt en met dezelfde kleuren lichtjes ingekleurd. Voor de huid heb ik sterk verdunde tattered rose gebruikt.

Ik heb de volgende stempels gebruikt:
- Winged girl NS
- Circle frame
- Dictionary words Harmony

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)